Müşteriler

MEDIAMARKT

MediaMarkt Türkiye, Lojistik İş Modelini SELCO ile Yeniden Tasarımladı

Tedarik Zinciri & Lojistik İş Modeli Tasarımı [2018]

Avrupa’nın 1 numaralı, dünya’nın 2. büyük elektronik perakendecisi MediaMarkt, SELCO ile hayata geçirdiği projeyle, tedarik zinciri ve lojistik yönetimi iş modelini uçtan uca yeniden yapılandırdı.
MediaMarkt, Türkiye pazarındaki büyüme stratejileri, hedefleri ve omni-channel yapılanması doğrultusunda oluşturulan bu yeni modelle, müşterilerine çok daha hızlı ve verimli bir şekilde ulaşırken, aynı zamanda merkezi stok ve kanal stokuna bağlı olarak işletme sermayesinin daha verimli kullanılması da sağlanacak.
“MediaMarkt’ın müşterileri, çalışanları ve tedarikçileri tarafından Türkiye’nin en çok tercih edilen, çok kanallı elektronik perakendecisi olmak için güçlü bir tedarik zinciri yapısına sahip olmamız gerektiğini biliyoruz” diyen MediaMarkt Proje Yönetici Tuğçe Ersöz, SELCO ile birlikte oluşturulan yeni model içi şunları söyledi. “Bu yeni lojistik tasarımımız, daha güvenilir ve hızlı bir müşteri hizmeti sunabileceğimiz, rekabetçi bir tedarik zincirinin yapı taşlarını oluşturmamızı sağladı. Farklı dağıtım modelleri senaryolarının maliyetlerini ve müşteri hizmet seviyelerine olan etkilerini karşılaştırabilme imkanı bulduk. SELCO ile iş birliğimiz, operasyonel mükemmellik felsefemize hizmet edecek senaryonun detay tasarımını yapmak üzere devam edecek.”


Benzer Referanslar