Müşteriler

ŞİŞECAM

ŞİŞECAM, APICS SCOR ile Tedarik Zincirini Mükemmelleştiyor

The Fresh Connection Deneyimi [2017]

ŞİŞECAM grup firmalarından oluşan ekipler 2017 The Fresh Connection Küresel Yarışması'na katıldı. Ekiplerden biri, Türkiye finalini kazanarak, Dünya Finali’nde Türkiye’yi başarı ile temsil etti.

Takımda bulunan ŞİŞECAM Tedarik Zinciri Geliştirme Müdürü Ali Kırmızı, deneyimlerini şu şekilde açıkladı: “Şirket stratejisi geminin hangi yöne doğru gideceğini belirler. Eğer gemi kayalıklara doğru gidiyor ise insanların işini doğru yapmasının da bir önemi kalmaz. The Fresh Connection sayesinde, şirket hedeflerinin tedarik zincirindeki ana performans göstergeleri ile ilişkilendirilmesi ve büyük resme bakarak hareket edilmesi gerektiğini gördük.
Yarışma ortamı heyecanlı ve eşsiz bir deneyimdi. Her turda bizi hatalarımızdan ders almaya ve hataların kök sebeplerini bulmaya zorladı. The Fresh Connection, her kurumun yöneticilerinin ve yönetici adaylarının yaşaması, kazandıkları bakışı da kurumlarında yaygınlaştırmaları gereken eşsiz bir deneyim.”



Tedarik Zinciri Mükemmelliği için APICS SCOR Modeli [2015]

ŞİŞECAM, SCOR® tedarik zinciri yönetim modelinin şirketleri bünyesindeki kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla, SELCO’dan danışmanlık hizmeti aldı.
Tedarik zinciri yönetimi konusunda sektör bağımsız bir süreç referans modeli olan SCOR® (Supply Chain Operations Reference Model), tedarikçinizden nihai müşterinize kadar, tedarik zinciri süreçlerinizi etkin şekilde yönetmenizi ve tedarik zinciri olgunluğunuzu tespit edebilmenizi sağlar. Müşteri talebini karşılamaya yönelik tüm işlemleri Planlama, Satın Alma, Üretim, Dağıtım, İade ve Destek olmak üzere altı temel yönetim süreci ile tanımlayan model, sektörlerin en yalınından en karmaşığına dek tüm tedarik zincirlerini standart bir terminoloji ile tanımlamanızı mümkün kılar.
SELCO, 10 seneyi aşan bir süredir SCOR® modelini, müşterilerinin tedarik zinciri süreçlerini geliştirmelerinde başarı ile kullanmakta ve bu yetkinliğin müşterileri içinde geliştirilmesine destek vermektedir.
ŞİŞECAM, SCOR® modelinin şirketleri bünyesindeki kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla, SELCO’dan ilk olarak eğitimlerin alınmasında, daha sonra ise ilk SCOR® projesinin gerçekleştirilmesinde danışmanlık hizmeti aldı; SCOR® modeli kullanarak grup bünyesindeki 4 firmanın yedek parça satın alma sürecini iyileştirdi ve iyi uygulamaların şirketler bünyesinde kullanılmasını sağladı.


Benzer Referanslar