Müşteriler

MEDIAMARKT

MediaMarkt Türkiye, Lojistik İş Modelini SELCO ile Yeniden Tasarımladı

Tedarik Zinciri & Lojistik İş Modeli Tasarımı [2019]

Avrupa’nın 1 numaralı, dünya’nın 2. büyük elektronik perakendecisi MediaMarkt, SELCO ile hayata geçirdiği projeyle, tedarik zinciri ve lojistik yönetimi iş modelini uçtan uca yeniden yapılandırdı. MediaMarkt, Türkiye pazarındaki büyüme stratejileri, hedefleri ve omni-channel yapılanması doğrultusunda oluşturulan bu yeni modelle, müşterilerine çok daha hızlı ve verimli bir şekilde ulaşırken, aynı zamanda merkezi stok ve kanal stoğuna bağlı olarak işletme sermayesini daha verimli olarak kullanacak.
“MediaMarkt’ın müşterileri, çalışanları ve tedarikçileri tarafından Türkiye’nin en çok tercih edilen, çoklu kanal elektronik perakendecisi olmak için çok güçlü bir tedarik zinciri yapısına sahip olması gerektiğini biliyoruz” diyen MediaMarkt Proje Yönetici Tuğçe Ersöz, SELCO ile birlikte oluşturulan yeni model için şunları söyledi. “Bu yeni lojistik tasarımımız, daha güvenilir ve hızlı bir müşteri hizmeti sunabileceğimiz, rekabetçi bir tedarik zincirinin yapı taşlarını oluşturmamızı sağladı. Farklı dağıtım modelleri senaryolarının maliyetlerini ve müşteri hizmet seviyelerine olan etkilerini karşılaştırabilme imkanı bulduk.”
Proje, satın alma, talep tahminleme, envanter optimizasyonu, mağaza besleme ve lojistik süreçlerinin yeni lojistik modeline uyum sağlayacak şekilde geliştrilmesi sonrası, 2019 yılının Mayıs ayında başarı ile devreye alındı.


Benzer Referanslar