The Cool Connection, uluslararası ölçekte dünyanın önde gelen şirketleri tarafından tedarik zinciri yönetimi ve tedarik zinciri finansmanı konusunda, çalışanların yönetici kadro seviyesine kadar eğitiminde kullanılan oldukça gelişmiş tedarik zinciri finansı odaklı bir şirket yönetimi simulasyonudur.. Deneyimsel öğrenmenin bu yeni yolu, sizi gerçekliğe en çok yaklaştıracak deneyimi sunar. Belirsiz ve değişken piyasa koşulları altında tedarik zincirlerinin karmaşıklığı ve birbirine bağlılıklarına dair içgörü kazandırır.
The Cool Connection’ın amacı, farklı disiplinleri bir arada çalışmaya iten oyun oynama yoluyla, tedarik zinciri yönetimi ve finansmanı dünyaları arasında köprü kurmaktır. Bu internet tabanlı simülasyon, farklı disiplinlerin arasındaki bağlantıları vurgulamayı ve öğretmeyi hedefler. Hizmet seyiveleri, teslimat metodları, üretim aralıkları ve depolama gibi tipik tedarik zinciri konuları; ödeme metodları, finansman, nakit yönetimi gibi finansal konularla bağlantılıdır.
Daha fazla bilgi almak için Alper Şener’e asener@selco.com.tr’dan ulaşabilirsiniz.
Yüksek performanslı değer zincirleri, organizasyon genelinde işbirliği gerektirir. Siloları yıkmak ve doğru çapraz fonksiyonel düşünce yapısını oluşturmak ise zordur. Ekiplerinizi nasıl buna hazır hale getirebilirsiniz ?
İdeal olarak, insanların çeşitli engellerin üstesinden gelmeyi öğrenebileceği farklı senaryolarla deneyler yapmak istersiniz. İşte bizim devreye girdiğimiz nokta burası: katılımcılar, iş simülasyonu oyunları vasıtasıyla karmaşık teorileri anında pratiğe dönüştürerek eşsiz bir deneyimleyerek öğrenme fırsatı buluyor.
Deneyimsel öğrenmenin faydaları:
• Yoğun etkileşim
• Sürekli ve hızlı geri bildirim
• Öğrenmenin kalıcılığı
• Teoriyi pratikte uygulama fırsatı
• Risksiz gerçek dünya deneyimi
• Takım çalışması ve sosyal becerilerin geliştirilmesi
• Hata maliyetinden kaçınma
• Fiziksel ve finansal değer zincirlerini birleştirmek
• İşletme sermaye yönetiminde çelişkileri anlamak
• Çapraz fonksiyonel işbirliğinin kilit rolünü kavramak
• Profesyonel ve iyi yapılandırılmış Entegre İş Planlama (IBP)’nin gücünü deneyimlemek
• Tedarik zinciri stratejisinin önemini anlamak
• Stratejiyi aksiyona dönüştürmek
• İç ve dış diğer değer zinciri ortaklarınızla “aynı dili konuşmayı” öğrenmek
• Tedarik Zinciri Risk Yönetiminde deneyim kazanmak
• Fonksiyon çelişkilerinin değer zincirindeki anlamını kavramak
• Tedarik zinciri risklerini koordine bir şekilde yönetmeyi öğrenmek
• İyi tasarlanmış bir dizi temel performans göstergesinin gücünü deneyimlemek
• Uluslararası ticaretin etkilerini değerlendirmek
• Tedarik Zinciri Finansman çözümlerinin faydalarını kavramak
Katılımcılar kişisel bakım ürünleri üreten, The Cool Connection adlı kendi sanal şirketlerini yönetme fırsatına sahiptir.
Performans düşüklüğüyle karşı karşıya olan yönetim ekibi, şirketin tekrar karlı hale gelmesini istemektedir. Sizden beklenen, fonksiyonlar arası verimli çalışan Entegre İş Planlama süreçlerini kurarak, işletme sermayesini etkin olarak kullanmaktır.
Değer zincirinin verimli olarak yönetiminin, başarının anahtarı olduğu zorlayıcı bir ortam.
Takımlar verdikleri her kararın, sadece fonksiyon bazında değil, tüm işletme ve değer zinciri üzerindeki etkisini deneyimleyecek !
Satış Müdürü
pazarlama stratejilerinin belirlenmesinden ve farklı müşteri kanalları ile satış müzakerelerinin yapılmasından sorumludur. Pazarlıklar, hizmet seviyeleri ve teslimat şekilleri (incoterms) gibi seçenekleri içerir.
Finans Müdürü
nakit yönetiminden, finansmandan ve bankalar ile yapılan anlaşmalardan sorumludur. Bu pazarlıklar müşterilere verilen kredi limit seviyelerinin belirlenmesini de içerir.
Tedarik Zinciri Müdürü
üretim ve depolamadan sorumludur. Hammaddeler ve ürünler için akıllı stok planlama yoluyla, hem üretim süreçlerini hem de işletme sermayesini optimize edebilir
Satın Alma Müdürü
satın alma stratejilerinden, farklı bölgelerdeki tedarikçilerin seçiminden ve bu tedarikçilerle pazarlıkların yapılmasından sorumludur. Pazarlıklar hizmet güvenilirliğinin yanı sıra teslimat şekilleri ve ödeme vadelerini içerir